.ذات الکرسی.

.یا خَیـرَ حَبـیـبٍ وَ مَحـبـوب.

.ذات الکرسی.

.یا خَیـرَ حَبـیـبٍ وَ مَحـبـوب.

درباره بلاگ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ ـ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ ـ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى ـ وَأَنَا اخْتَرْتُکَ ـ فَاسْتَمِعْ لِمَا یُوحَى ـ إِنَّنِی أَنَا اللَّهُ لا إِلَهَ إِلا أَنَا ـ فَاعْبُدْنِی وَأَقِمِ الصَّلاةَ لِذِکْرِی ـ وَاصْطَنَعْتُکَ لِنَفْسِی. سورة مبارکة طه.

۱۳ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۹

حرز...

یا خَیرَ حَبیب وَ مَحبوب...

شیخ رجب علی خیاط گفته‌اند، وقتی چشمت به نامحرم افتاد و خوشت آمد این را بگو. من فکر می‌کنم، هر چه که پای دل آدم را بلغزاند، تقوای آدم را بلزاند، و نتیجه‌اش از خود بی‌خود شدن و فراموشی الله باشد مصداق "نامحرم" است، چه انسان باشد، چه غیر انسان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۳
النجم الثاقب

نظرات  (۲)

چه خودت باشی چه غیر خودت...
..
تحرق قلبی...
یا فاطمه
سلام من شاگرد خانم اسفندیاری هستم وب قشنگی دارید به من هم سربزنید خوش حال می شوم در لینک دوستان یک وبی است به نام دل غمگین من اون هم برای من است تشریف بیاورید منتظرتان هستم

 
پاسخ:

سلام و احترام،
به چشم.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی